Tuesday 5 July 2011

BURGER KING

Dalam kesibukan, berasak-asak beratur, bergesel-gesel bahu, bermacam-macam bau di dalam Burger King.

Setelah hampir sejam beratur, lutut macam nak tercabut, pinggang dah mula rapuh, perut da mula "bershuffle" akhirnya lelaki kental berbaju "singkat" tu sampai jua ke kaunter hadapan.

"Bro, bagi aku burger chess saiz XXL satu. Air,aku nak air milo."

"Makan sini atau bungkus" tanya si pelayan kaunter.

"Makan sini bro! tapi aku nak bungkus." balas lelaki kental tu.

"err, makan sini atau bungkus." tanya si pelayan tu lagi.

"Weh bodoh! Kau ni budak baru ke? Aku tak suka ulang lagi apa yang aku dah cakap tadi." marah si Mat Kental.

Lalu, beradar Si Mat Kental berbaju singkat yang lagak ala-ala cool.

Siapa yang betul dan siapa yang patut di betulkan..

No comments:

Post a Comment