Tuesday 12 July 2011

Nimat.

"Pukimak kau babi anjing, berani kau menipu aku."
"Pukimak kau babi anjing, berani kau menipu aku."

Lagu Naratu tu jadi peneman aku dalam malam yang agak sunyi. Suzie, teman wanita aku sedang nyenyak tidur melayan mimpi-mimpi gersangnya. Aku memandu keseorangan, jalan raya sunyi tanpa deruman enjin-enjin kereta yang lalu-lalang di jalan raya ini. Tangan aku kadang-kadang mula merayap di seluruh tubuh Suzie yang mantap dan sexy bagi menyegarkan mata aku daripada terlelap.
Penglihatan aku kurang jelas memandu pada waktu malam, aku hanya berpandukan pada line di atas jalan raya ini supaya aku berada di lorong yang betul. 

"Sayang, are you oke?"
Sapa Suzie yang terjaga dari tidur lalu memegang tangan aku.

"i oke sayang. Best tidur tadi? You mimpi apa sayang?"
Balas aku sambil tersenyum melihat Suzie.

"i mimpi best sangat sayang. i mimpi i bercinta dengan this guy ni, but i tak sure siapa dia. i rasa horny sangat bila dia belai-belai tubuh i."
Jawab Suzie dengan penuh kenikmatan terpancar di mukanya.

Aku hanya tersengih dan kembali menumpukan perhatian untuk memandu.


Cinta itu nikmat..




No comments:

Post a Comment